3/12 -10 ♥

Sitter på skolan och har omvårdnadslektion, håller på att svara på frågor om sådant vi ska kunna på provet om två veckor. Går trögt.. Annars så har jag en kort dag idag, eller vi har en föreläsning 11.45 och sen slutar vi. Blir att sitta själv ikväll också om ingen vill träffa mig.. Om du ser detta Emmelie, give me a call eller sms:a mig, om du inte har något annat för dig ikväll?!

Delar med mig av en bild som jag tog igår på Martin Lundberg & Pierre-Edouard Bellemare också. Frågade först om jag fick ta en bild på dem var för sig, då ställde de sig bredvid varandra.. Ja, sen fick vi oss ju några goda skratt efter alla Pierres s.k. humörsvängningar på Martin igår också! ♥


Martin Lundberg & Pierre-Edouard Bellemare, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G


Postat av: -

älskar hans humörsvängningar :D :D :D

2010-12-03 @ 14:33:07
URL: http://davidrundblad.blogg.se/
Postat av: Louise <3

Sv: Det gick uruselt på provet fattade ingenting :P

2010-12-03 @ 15:02:49
URL: http://louisesjolund.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0