Serieledning ♥

Känns så sjukt jävla skönt att gå på juluppehåll med serieledning i ryggen. Vinst idag med 5-2 mot Färjestad efter en stabil insats, av truppen då, inte domarna som ligger under all kritik som vanligt. Även en del hat kan man väl säga som ni kan se där nere.. Men annars var det ren glädje efter vinsten och sen på väg till Fan's Corner bokades även supporterresan till Luleå! TAGGA LULEMATCHEN NU MINA HOCKEYBRUDAR! ♥ Som pricken över i:et var Mekke och Martin på Fan's Corner och Viktoria var nervös..




HAT:

"Sanny Lindstöm, kan inte säga S, kan inte säga S, kan inte säga S!
Sanny Lindstöm, kan inte säga S, kan inte säga S, kan inte säga S!"

"NI KAN DRA ÅT HELVETE! NI KAN DRA ÅT HELVETE! NI KAN DRA ÅT HELVETE! HEY HEY HEY!"

Sen Tim Erixon som får utbrott på domaren och pekar på honom och skriker:
Tim: JÄVLA F*TTA!

GLÄDJE:

Viktoria går fram till Melker och frågar om han kan skriva sitt namn på tröjan och inte autografen:
Melker: Mmm.. Åhh, vad snygg tröja! säger han förvånat!
Viktoria: Haha, ja, det är ju din..
Melker: Ska jag skriva mitt namn? Melker Karlsson?
Emma tänker: Nej, skriv Ture Sventon!
Viktoria: Ja?
Melker: Men jag skriver så jäkla fult.
Viktoria: Nej, det tror jag inte!
Viktoria går ifrån honom, lycklig ända in i benmärgen, hans namn på tröjan och ett foto taget med honom! Som sagt, lycklig! ♥

Postat av: matilda

Underbart skön vinst igår!



Haha kul med melker ;)

2010-12-12 @ 11:09:53
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: F A N N Y

GillaGillaGilla♥

2010-12-12 @ 16:13:10
URL: http://fannyfotar.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0