Årsresumée

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Hmm, blev mer självständig, flyttade hemifrån och började gymnasiet.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, eller jag hade inga..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej..

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, tyvärr avled min farbror på självaste julafton.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige och Finland, tror jag..

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Nej, inte precis.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du att minnas?
Måste väl vara den 30 december då, men det finns
många datum att minnas! ♥

8. Vad var din största framgång 2010?
Bättre betyg i skolan?

9. Största misstaget?
Kommer inte på något nu på rak arm..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld året om, skadad är jag väl alltid?

11. Bästa köpet?
Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, mat & kameragrejer

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, både händelser & personer!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Gubben i lådan, My hometown, Rockin' all over
the world, Svenne Banan (internt skämt) & en massa idoldynga..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat mer, försökt hålla kontakten med vissa personer som betyder väldigt mycket!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inte vet jag?

18. Hur tillbringar du julen?
Med nära & kära, i år blev det en några dagar i Boden, i Jörn & Kåge!

19.Blev du kär i år?
 Nja, inte kär men.. ♥

20. Favoritprogram på TV?
Svårt, kanske The Secret Life of The American Teenager?

21. Bästa boken du läste i år?
Det är svårt att välja! Har blivit så sjukt många böcker i år.. Den intressantaste
var nog Vägen tillbaka - för Skellefteå AIK, annars vet jag inte.

22. Största musikaliska upptäckten?
Hmm..

31. Vem saknade du? ...

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar, alltid bra att ha!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Objektiv till kameran, men de väntade jag mig inte heller..

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jörn hos kusinerna med fika och spel!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det väl alltid?

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Lite förändring motför förra året?

29. Vad fick dig att må bra?
Vänner, familjen, hockeyn..

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hahaha, vem vet?

31. De bästa nya människorna du träffade?
Alla personer på skolan & mina älskade hockeybrudar! ♥


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0