Hockeysnack

Hemma efter en sur förlust, avgjort på straffar. Mycket positivt ikväll och även lite negativt så som förlusten.. Men det bästa var att träffa Pierre (& Erik) som än en gång hälsade som om vi vore gamla goda vänner, hahaha.. Vad ska det betyda? Fick med mig en finfin tröja hem från hockeyn idag också, undra vad de kan ha varit för tröja! ^^ 

Fotona kommer imorgon för jag orkar rent ut sagt inte lägga in dem nu.. Ska försöka se JVM inatt när Sverige möter Ryssland men vi får se om jag orkar. Det är inte alls helt säkert eftersom ögonen håller på att falla ihop redan nu!



Foto: Viktoria Sjölund, http://viktoriasjolund.blogg.se

Dagens citat:

Fredrik Warg till en i Linköping: "Jävla fjolla"

Viktoria på stan när en kille i Luleåmössa går förbi.. Hon tittar på honom och utbrister: "Åh, FYFAN!" Han går vidare och ser mycket chockad ut!

De första korten blev suddiga så jag springer efter honom för att ta ny bild.
Emma: PIERRE! Kan jag få ta ett nytt kort med dig? Eftersom de förra blev suddigt..
Pierre: Självklart! *funderar lite* Hahaha, det kanske är jag som var suddig..
Emma: Nejdå..
Viktoria tar några kort.
Viktoria: Vänta, ska kolla om det blev något bra..
Pierre: Blev det något bra?
Viktoria: Ja, det första blev bra.
Pierre: Jaha.. Så de andra blev inte bra? Det kanske var jag som var dålig?
Emma: Nejdå, du blev så fin så!
Pierre: TACK! [happyface]

Postat av: Viktoria

Vi och våra jävla Citat???

2010-12-29 @ 10:21:45
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/
Postat av: skellefte aik, genom hela livet

hahah klockren de där me lulemössan! ;)

hur vet du vad som säger som att Fredrik sa jävla fjolla? Och att Tim skrek jävla fitta?

Älskar din blogg! :)

2010-12-29 @ 11:41:08

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0