O n s d a g

Hello! Sitter på skolan bredvid Elliot och har engelska. Är nästintill klar med arbetet så jag bloggar istället. Är så grymt nöjd just nu, fick MVG på min novell, Till minne av John Lindmark.. Sen kommer mamma och lillebror till Skell senare idag vilket inte precis gör dagen sämre, har inte träffat dem sen i mitten av november!

Update: Lärarna chockar mig idag! Fick VG på mitt dataprov i Excel, vilket kom som en total men rolig chock! ♥

Måste dela med mig av detta också! Hittade klippet på Johannas blogg. Har sett det förut men tror inte jag har lagt upp det på bloggen tidigare. Jag råder er, se det. Men jag varnar er också, det kan komma tårar!



ELLIOT HÄLSAR ATT HAN ÄR BÄST!!

Postat av: D A H L È N

åh den är så fin, grät ett antal ggr :P

2010-12-15 @ 11:26:39
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: frida

"det kan komma tårar" haha, grät fan genom hela klippet! xD

2010-12-15 @ 19:47:07
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0