Träning.

Kom just hem från träningen på 360. Var där för första gången idag. Helt plötsligt stod jag&Moa och hade ett pass (gruppträning) som varade i 1timme. Det var hela-kroppen-träning. Efter 20min var jag ganska död i kroppen men kämpade på, det lär jag få ångra imorgon, kommer inte kunna gå ;) Nu ska jag ta ett äpple sen vet jag inte vad som händer..



Update: det här skulle ha kommit ut vid 7..

Postat av: Lina

Härligt kämpat!!!

Nu laddar vi för långpass spinning på måndag :)

Trevlig helg.



Säg åt Simon att han ska komma och hälsa på nån dag! Ja även du får ju komma.

2010-01-21 @ 22:31:56
Postat av: Bellz

Sv: Oja verkligen häftigt! Jag tycker bilderna va vina av det vi har kunnat se :)

Var rädd att det skulle bli dåligt men det blev det inte ^^



Kram, hoppas du inte har för mycket träningsväek

2010-01-22 @ 05:52:06
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se
Postat av: Bellz

Sv: Ja, jag böev så göad när jag hittade det! 3 Skivor det är såååå mycket 8)

Kram :)

2010-01-22 @ 20:33:06
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0