Trött.

Godnatt, godmorgon, goddag? Jag och Emmelie har suttit upp inatt och sett film. Fjorton suger, två gånger. Aron. Bratz, Evan den allsmäktige och Bruce den allsmäktige.. Vi har alltså sovit, noll. Eller mitt på dagen somnade vi & sov en liten stund, & Emmelie halvsitter i soffan bredvid just nu och sover. Ska väl försöka ta oss ut en stund senare för att få nån frisk luft. Det lär behövas.

Ikväll blir det att se Let's Dance. Jag brukar aldrig se det annars men eftersom Rabih är med måste jag väl ge det en chans. Heja Rabih.. & imorgon blir det att fira Moa som har fyllt 16, med Jonna & Johanna.

Längtar till sommaren.

Postat av: Diana

Nu har jag utsett finalisterna till Veckans blogg.

Klicka in och se om du har gått vidare och rösta på din favorit!

2010-01-08 @ 19:29:58
URL: http://dianam.blogg.se/
Postat av: Kasparmarianne

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-02-20 @ 12:47:23
URL: http://kasparmarianne.blogfuture.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0