GOOD MORNING SUNSHINES! ♥

Good morning sunshines! Steg just upp, det är helt dött i huset, alla sover. Ska ta och äta frukost och om jag har tid över kanske jag hinner läsa ett kapitel ur Eclipse. Får hoppas att Lina vaknar snart också så att jag kanske får låna ett strykjärn till min tröja som är skrynkligare än.. jag vet inte vad? Sedan blir det att ta cykeln till Tuvan!

Dagen: jobba, mamma kommer med moppen ikväll, vi ska kolla på inackorderingsrummet och jag ska vara barnvakt till Viktor ♥

Kommer alltså ha fullt upp idag! Kikar in här ikväll och håller ställningarna! Kram.

Postat av: Bellz

Sv: ÅÅ va kul att du tyckte om det :) Hihi va gulligt att döpa honom till charlie, samma här sa aldrig till de i min familj att det var efter alice i Twilight :P



Kramar :)

2010-07-19 @ 11:01:16
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0