MY BACK IS KILLING ME!

Min rygg tar död på mig! Sitter och väntar på att Kristin ska höra av sig, ifall hon och Tommy skulle se Twilight, skulle kanske se Twilight & New Moon med dem. De har förresten inte har sett någon av filmerna (?!) Över till något helt annat, är det någon som har sett filmen Farsan? Såg den igår och trodde jag skulle skratta ihjäl mig i vissa lägen.. Bra film!

Vi åker iväg till stugan ikväll. Mamma och Stefan ska börja förbereda för bröllopsfesten som kommer hållas där på lördag. Känns som att jag kommer få det ganska tråkigt eftersom kusinerna inte kunde komma..

Nu ska jag kämpa mig upp för trappen och se slutet på Dear John. Kram.

Postat av: s

nope miiiitt nummer :P :P :P :P :P :D :D :D :D :D

2010-07-08 @ 14:52:38
URL: http://davidrundblad.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0