Varmt! ♥

Blev väckt av mamma imorse. Var på lagom bra humör efter att knappt ha sovit inatt, har förflyttat mig mellan soffan och sängen hela natten för att det har varit så himla varmt. Men vi ska inte klaga på vädret! Hon sa iaf att om vi stökade undan på övervåningen så skulle vi få fara och bada, det är alltså det jag har gjort idag. Städat, badat, solat, kollat in snygga badvakter, jag lovar, det fanns inte en ful badvakt där? Sedan var jag och Simon in på biblioteket och lånade böcker. Lär ju behöva lite att läsa till imorgon då vi ska åka till Kiruna!

Nu ska jag ta en dusch, äta middag, sedan pratade Simon om att vi ska gå och hälsa på Viktoria.. Ja, vi får se hur det blir. Skriver mer sen. Kram.

Saknar mina brudar! ♥

Foto: Emma Nyström

Postat av: Viktoria

Saknar dig med <3

2010-07-12 @ 18:18:48

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0