Everything.

Kom just hem från Boden Alive där jag har varit med lillebror. Simon åkte karusell och jag slösade pengar ;) Innan vi tog oss till tivolidelen tvingade jag med honom på stan. Jag köpte mitt första par haremsbyxor och en klocka. Mycket nöjd!

Foto: Emma Nyström

Sen har ni ju förmodligen läst om flytten. Min mamma har flyttat till Boden för att bo med sin blivande man. Jag ska bo här på helgerna och på lov.. Kommer befinna mig i Skellefteå på veckorna och gå skola på Skellefteå Praktiska Gymnasium där jag kom in på mitt förstahandsval, Omvårdnadsprogrammet. Var förresten i stugan på midsommar om man ska prata om något helt annat helt plötsligt ;)

Foto: Emma Nyström

Till sist! Jag har glömt att nämna det. Gissa vad jag fick i examenspresent? SÄSONGSKORT till grundserien och slutspelet - om de kommer dit - till alla Skellefteå AIK:s matcher. Blev jag glad? YES!


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0