Övertrött (?)

Natten var som sagt lugn... Jag lämnade skolan vid 10 över 7 och hade då inte sovit en blund på hela natten. Eftersom de flesta bestämde sig för att sova vid tre-fyra så gick jag till Tellus och satte mig och läste, När jag hör din röst. Vid 5 kom killarna ner och dom hade då inte heller sovit något. Jag sms:ade dom tidigare och frågade om de sov men eftersom dom inte svarade så tog jag för givet att de gjorde det men som sagt, they didn't.. De satt och pratade om saker *monster* som kunde komma fram ur mörkret. Gissa vilka som inte vågade gå i korridorer efter det ;) (?)  

De flesta var ganska tråkiga igår. Vi försökte få igång mörkerkurragömma men det var ingen med på, ganska väntat.. Så musiken och filmerna rullade på.

Nu är jag iallafall hemma och vad som händer sen har jag ingen som helst aning om.. Men imorgon blir det Luleå.

Såhär trött är jag nu..

Foto: Emma Nyström



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0