Godnatt.

Har just dragit mig från TV:n, från Eurovision och precis som väntat gick hon inte ens vidare. Men jag får då behålla mina pengar, lovade kusinen när Anna vann i Sverige att om hon skulle vinna allt så skulle jag stå för hela kalaset i Sverige nästa år ;) Nu tillbaka till verkligheten igen.. Vi tog blodprov på NO:n idag och fick alltså sticka oss själva med vad kompisarna kallade en liten yxa x') Försökte först trycka in stickgrejen men det funkade inte så jag tog sats och började tillslut blöda, självplågeri. Sedan var vi på Frejamusikalen och jag kan ju inte säga annat än att de var duktiga, men jag kunde inte hålla mig för skratt när Andreas (en i min förra klass) kom ut i nån sorts utstyrsel som Michael Jackson..

Har fått kommentarer om att jag ska uppdatera mera, men för att det ska blir kul.. skriv kommentarer ;)

Avslutar med denna sommarbild.

©
Emma Nyström

Postat av: Alicia

Ska försöka komma ihåg det;)

2010-05-28 @ 08:57:04
URL: http://fredrikwarg.blogg.se/
Postat av: Louise

Sv: haha men emma det är ju du som är det :P

2010-05-28 @ 12:57:13
URL: http://louisesjolund.blogg.se/
Postat av: Ida

Blev det nån tröja förretsten (på tradera)? Om du inte har nåt för dig i helgen kan du ju komma å hälsa på...kram

2010-05-28 @ 20:25:11

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0