11/11 -10 ♥

Första bloggningen för idag. Har varit på skolan. Ätit på Arken. Ramlat sju gånger. Gjort en grej som jag ska ta autografer på imorgon. Ramlat igen. Så har min dag sett ut.

Ska ta och möta upp Viktoria i stan sen när hon slutar och sedan försöka hitta en present till lilla mamma. Måste vara hemma innan klockan 18.00 sen för att se hockey, Sverige mot Tjeckien. Självklart hejar man på Sverige och killarna från AIK.. Fredde Warg, Jocke Lindström och självklart David som har fått den stora äran att ha A:et på tröjan, som är assisterande lagkapten! ♥

Update: Verkar som att jag missar slutet av matchen eftersom jag inte har kanalen "/ Någon som vet om man kan se den på internet?


        Tänk om det vore såhär tomt en match, Nikon D60 + Tamron AF 70-300/4,0-5,6 Di Macro


Postat av: -

vad har du gjort för något?? (skriva autograferna på?)

2010-11-11 @ 16:55:28
URL: http://davidrundblad.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0