Godnatt ♥

Ska väl ta och sikta mot sängen snart. Ska upp tidigt imorgon, funderar på att gå upp till ladan och se värmningen som är klockan halv tio men har inte bestämt mig än.. Ska hur som helst upp på Vitberget och fota Jonna imorgon förmiddag sedan blir det att möta upp älskade Johanna Eriksson som jag inte har träffat på länge, känns det som, förutom Luleåmatchen som jag helst vill glömma. Hur som helst ska hon följa mig på hockey, Skellefteå AIK - Djurgården! ♥

Johanna om att Johan Forsberg & Adam Larsson kommer vara i foajén imorgon under andra period-
pausen för att skriva autografer: "Jaha, men det funkar ju inte. Då får han vänta, Johan får träffa mig någon annan gång!" Den kommentaren drog hon när vi kom fram till att vi INTE skulle dit eftersom vi då kommer förlora platsen, precis som om det vad hon som var värsta kändisen, min gullunge! ♥


                    Pierre-Edouard Bellemare, Nikon D60 + Tamron AF 70-300/4,0-5,6 Di Macro

Postat av: sabrinolsson

hur kommer det sig att du kan fotografera på aik matcherna batalar du in dig ett fotar du åt nån hemsida eller nått, bara allmänt nyfiken:)

2010-11-08 @ 13:48:14
URL: http://fotoflickann.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0