Isträning..

Nu är jag hemma från Jörn, åkte därifrån före sju imorse.. Sov fram till klockan halv tio när jag kom hem sen drog jag mig upp till ladan för att titta på AIK:s träning. Eftersom Johanna ville sitta på fel sida, då var det inga intressanta spelare där, så Melker fick bli offer för mitt fotograferande. Viktoria lär då bli nöjd när bilderna kommer upp här senare, men som sagt, det blir senare. Nu ska jag äta lunch och försöka börja på min bokrecension. Kram.


                                          Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G


Postat av: frida

Gud vad fel det känns att se honom i en AIK-tröja... Passar mycket bättre i Leksandströja måste jag säga ;)

2010-11-05 @ 17:17:02
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0