Glad ♥

Är glad idag! Hittade igen mitt kreditkortsetui imorse, så det är väl det som gör att jag är glad. Humöret gick i spikrakt led neråt när jag först läste om Johan Forsberg sedan kom ut till decimeterhöga slaskhögar. Sedan långsamt uppåt igen när vi kom till Brinken igen, ingen vanlig skola idag inte. Ska till sjukhuset efter lunch och få höra om arbetet där, på Brinken fick vi höra om handikapp -och äldrevården.

Har pushat Amanda att ta hit några hockeyspelare någon gympalektion och det lät som att hon faktiskt började fundera på det. Alla vet vem jag vill ha dit, vill att Viktoria ska bli lite avundsjuk också, så Melker är också välkommen! ;)

Nu ska jag ut i slasket och blöta ner mig och ta mig till sjukhuset. Skriver mer sen, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0