Norran.se

Fick just ett mail från Norran.se! Har ansökt om att få börja blogga där och fick svaret ja. Det kommer bli en fotoblogg med inriktning hockey. Kommer självklart fortsätta lägga upp bilder här också från hockeyn men det kommer upp fler bilder där, förmodligen! Det ska bli riktigt kul..
Men ni får inte svika mig, ni som är hockeyintresserade kan väl kika in där någongång framöver och skriva en kommentar så jag vet att ni är med mig. Ni andra, fortsätt följa denna blogg! Men sen får vi se hur det går att blogga där, det kanske inte funkar alls..

LÄNK TILL BLOGGEN

Postat av: Anonym

Får du betalt? svara gärna på facebook

2010-10-07 @ 15:05:28
Postat av: Louise <3

Vad roligt Emma :) hur går det föresten med min header? :) <3

2010-10-07 @ 17:36:20
URL: http://louisesjolund.blogg.se/
Postat av: Louise <3

Sv: Ja, det ingår i en kurs: djurkunskap grundkurs. :-)

2010-10-07 @ 18:52:45
URL: http://louisesjolund.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0