Upplevelse ♥

Vilken upplevelse alltså. Efter lunch så var vi ju på sjukhuset. Vi delades upp i två grupper och
en av de två grupperna delades upp i tre grupper. Två skulle till medicin och en till operation.
Jag, Rosa, Amanda, Alexandra och Jennifer fick gå till operation. Fick titta in genom ett fönster
på två olika operationer. I en av operationssalarna bytte de ut en protes i en höftled (?) och i den andra var det en titthålsoperation på ett knä. Sen fick vi se en tom operationssal och en massa andra rum.

Efter det fick vi gå upp till KTC och där delades vi upp i två grupper istället för tre. Sedan fick vi gå ner till BB & förlossningen (!) och även där fick vi se många av rummen. Fick även komma in
till en kvinna som var ganska så nyförlöst, hennes son var bara 4timmar gammal. Så söt liten bebis!

Så jag är nöjd och nu ska jag kämpa för det här, jag ska kämpa för att bli barnmorska, så är
det! Men nu ska jag ta tag i nutiden och göra läxorna som ska ta mig dit. 

Ikväll blir det kanske hockey hos Johanna också, om jag får igång moppen. Puss.  


                              Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G

Postat av: EmmelieK

SV: Jag förtsår vad du menar, men inget hände och det är jag OTROLIGT GLAD för. :]



Vad ska du göra i helgen? :)

2010-10-14 @ 15:49:52
URL: http://emmeliekrypsjo.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0