Vinst ♥

Vinst mot Frölunda ikväll med tre mål mot ett. Det var Wargen som gjorde två av målen och 
P-E ett av målen. Kung! ♥

Ska ta och fortsätta med sista uppgiften till imorgon nu. Ska försöka få in bilderna på datorn sen också, så det kanske kommer en eller två bilder ikväll annars imorgon någon gång. Vi får se, så håll vakt.. 

Snacka om chill dag imorgon också. Börjar tio i tio och slutar tio i elva eftersom jag fick ledigt imorgon eftermiddag när de andra ska se skräckfilm, eftersom mamma kommer från Boden då.. Sedan utvecklingssamtal klockan ett och till Boden sen. Viktoria och Louise följer också med så jag är taggad till tusen! ♥

Johan Forsberg, sista matchen han spelade innan skadan. Fotot är taget av Viktoria Sjölund.

Postat av: Mille

Ja, visst ser ögonen nästan fejkade ut? ;D Eller alltså det är dom ju, men typ ditmålade eller nåt ;) (a)



Jaså, vars såg du mig? :D Hehe klart jag var nöjd, lyckades ju vinna den där ballongen ;) XD

2010-10-28 @ 23:25:25
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/
Postat av: Alicia

FREDRIK!!!!:D<3

2010-10-30 @ 18:45:55
URL: http://fredrikwarg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0