Pelle Svanslös..

Har suttit och sett på Pelle Svanslös och den stora skattjakten med Towa. Tänk, det var tio år sedan
jag såg den på bio med mamma och Lina, och jag minns känslan av att vara på bio för första gången. Minns nästan allt från filmen också, speciellt vissa bitar, blev helt chockad när jag läste att den kom ut
år 2000. Älskar låten de sjunger i början av filmen, Utan varann. Men tyvärr kunde jag inte hitta den och lägga ut här.

Nu ska jag se om min kamera är färdigladdad sen ska jag ut och fota. Kram.


Postat av: Lina

Vilka minnen du har!

Jag minns också att vi var och såg den :)

Och att du tyckte den var spännande.

Huvva så fort åren går.

Kanske dags för en bio kväll snart, du jag och Ida?

Kram

2010-09-05 @ 22:10:46

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0