SPOILERVARNING OM IDOL..

En som jag tyckte var grymt bra, kanske inte en topp tio men iallafall kvalet var Sanne Nyström men såg då idag att hon inte gick vidare dit. Mötte henne utanför Coop här i Boden.. Så alltså åker hon ut någon gång under slutaudition. Jag har en känsla av det kommer vara någon som klagar på att jag skriver det här också MEN jag har faktiskt spoilervarnat!

Update: Fick en kommentar om att slutaudition är förinspelat och det vet jag väl. Men tänkte inte så långt att det är flera veckor kvar till kvalet. Så, HOPPAS!

Postat av: ...

slutaudition är ju förinspelat så det är inte alls säkert att hon åker ut. :D

2010-09-18 @ 16:13:19
Postat av: ~FOTODAANNE~

NEEEEEEEEEEJ, OFTA HON ÅKER UT????????

HON SKA JUH FAN VARA MED I KVALET JUH :O:O:O:O

2010-09-19 @ 14:36:30
URL: http://fotodaanne.blogg.se/
Postat av: ~FOTODAANNE~

Aaaha jaa men då får man juh hoppas :D

2010-09-19 @ 18:40:06
URL: http://fotodaanne.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0