Czech Hockey Games


Jelly beans. Eller som jag sa kallar det: Harry Potter-bönor.

Vad har hänt idag då? Höll på att skriva: En vända på mamma med en massa affärer men det blev lite fel. Handlade påskgodis och de sista sakerna som följer med till stugan imorgon.

Äntligen. Ikväll får man se hockey igen. Czech Hockey Games. Sverige möter Ryssland. Känns bra att två av favoritpojkarna är med ikväll sen att inte förglömma: Jimmie. Kanske går det att stilla hockeybegäret lite extra när de åter syns i rutan igen. Men det finns samtidigt risk för att saknaden blommar upp på nytt igen. Vi får se vad som händer. Hur som helst hoppashoppashoppas jag att David, Tim och Jimmie gör en bra turnering så att de kan komma med i truppen till VM. Behöver den sista tiden med grabbarna innan det är över, definitivt.

Ni får ha det så bra så hörs vi senare någon gång, vet inte när men kanske senare ikväll. Är förmodligen på ganska bra humör då, när jag har fått min lilla dos hockeypojkar. Kram.


Postat av: Elsa

Läste kommentarerna på micahs blogg och hittade dig via det. Jag är också STOOR hockeyfantast och hejar SÅKLART på skellefteå AIK ;) Ville bara säga att du har en jättefin blogg och att du hejar på världens bästa hockeylag! Ha det bäst!

2011-04-21 @ 20:01:47
URL: http://elllissen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0