Dags att sova nu..



Hmm, borde sova nu. Ska ju orka upp imorgon bitti också. Det finns faktiskt en morgondag om än det är svårt att tro nu, hahah.. Är inte ens trött nu men lär väl bli snart?

Sitter och ser på första finalmatchen mellan Skellefteå AIK och Färjestad BK. Det var i den matchen som David fick värsta tacklingen av Dick Axelsson och jag var hundra procent säker på att jag tagit de sista bilderna någonsin på pojken, tack och lov var så inte fallet.. Varför jag vet att det var i just denna match? Det visades just på reprisen, om och om igen. 

Är tydligen snabbgenomgång för nu börjar den andra matchen mellan lagen, hemmamatchen. Den enda som vi faktiskt vann. Det är goda minnen det! Kul att man ser oss jubla i bakgrunden också, suck. Nu pratar de om de där förbannade brandalarmet.. Kåberg, inte goda tankar.
 
Ska väl börja ta mig mot mitt rum nu innan det blir som igår. Innan jag somnar på soffan. Igen. Nisse gjorde just mål. Måste se klart detta. Ni får ha det så bra, sov gott. Kram. 


Postat av: micah

Automatinställningarna tycker jag funkar bra! Kul att du läser min blogg. Kram

2011-04-22 @ 01:14:38
URL: http://micah.myshowroom.se
Postat av: Johanna [Hockey & Foto]

Sv: Tack! :D

2011-04-22 @ 01:52:37
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0