Givande samtal och sömnsvårigheter



Kan inte sova. Håller på att frysa ihjäl. Somnar korta stunder. Hade en väldigt givande pratstund med Emmelie tidigare ikväll, om hockeypojkar hit och dit, främst Tim, hahah!

Pratade även med Micaela en stund, det var ett bra tag sen sist. Snackade om hockeyn, hur det är att följa AIK ända nerifrån Göteborg. Att hon ska söka till Idol på lördag kom också upp på tal. Lite roligt att vi pratade om det, när vi gick i ettan respektive tvåan, att vi skulle söka till Idol tillsammans. Hon tog faktiskt upp det, tyckte att jag skulle komma ner till Götet och söka med henne. Aldrig i livet säger jag bara. Skulle aldrig hända. No way.

Eller Viktoria, ska vi ta tag i det vi pratade om? Jag packar trumman sen så åker vi ner till Falun, Stockholm, eller vart tusan som helst som är närmast? Fruktade svartgula ränder..

Ska än en gång försöka sova, lite längre än den där timmen som jag just vaknade ifrån. Varför är det så här när man är sjuk? Vill ju sova, men det går inte, vaknar hela tiden. Ja, ni får ha det så jättebra så hörs vi mer imorgon bitti när jag vaknar på riktigt. Sov sött, vakna sötare. Kram.


Postat av: Idaa

Jadu, många undrar;-) i finalen är jag faktiskt neutral;D Fast visst vore det kul att få guldet hem till Skellefteå men jag blir endå glad om fbk tar guldet:-D

2011-04-05 @ 07:06:17
URL: http://aquasilver.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0