Historien bakom bilderna



Dessa bilder togs efter sista vinsten i Luleå. Dessa bilder togs just innan Tim sköt sönder mitt objektiv, hahah.. Han gjorde en Mark Owuya och sköt med hjälp av bladet på hockeyklubban, pucken över plexit. Vart landade pucken, dränkt i snö? Jo, på mitt objektiv, fokusen laggar lite nu. Det fungerar fortfarande, inte helt felfritt, men som sagt, det fungerar fortfarande. Tack och lov.

Men som jag skojade och sa till Emmelie, kan ju skryta med att det var matchpucken, som tog oss till finalen, som pajade mitt objektiv med hjälp av Tim! Det är inte många som har den turen, eller oturen kanske man säger? Vet inte riktigt, men så länge det fortfarande går att fota med så är det ju något att skryta med, hahah! Tur att det går att hitta något positivt i allt.


Postat av: Lovisa

Tur i oturen skulle jag nog säga!

2011-04-07 @ 11:36:31
URL: http://lmochhb.blogg.se/
Postat av: Marina Olsson

Hahaha! men shit?! det var en jävla otur det med kamran :O XD men lite humoristiskt, eller hur det stavas :)

2011-04-07 @ 14:19:47
URL: http://hockeyolsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0