Hockey hela dagen

Äntligen hemma efter heldag på ladan. Juniorerna vann med 4-3 efter sudden death och kommer nu spela semifinal nere i Stockholm och Globen. Värmningen gick bra, stod i båset och fick mig många goda skratt. Tim höll på att dränka min kamera i vatten, annars gick det bara bra. Många fina bilder som kommer upp på bloggen någon gång i framtiden, precis som vanligt..

Firar dagen med kycklingsallad, min nya kärlek. Mamma undrade varför jag ville fira. Berättade för henne att det finns mycket att fira idag, så som att jag stod i båset under både matchen och träningen, feg som jag är, att både J18 och J20 vann idag och slutligen, att jag fick se David och Tim boxas lite vilket betyder bra bilder, hahah!

Nä, nu ska jag sluta virra omkring och äta mat. Ha det bra, hörs senare, kram! ♥


Arkivbild. Joel Mustonen ↑ bärgade nästan hem segern själv igår med sitt hat-trick.


Postat av: Anonym

vill gärna se bilder :)

2011-04-03 @ 20:09:25

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0