Hockey, tid och målarfärg

Är taggad till max inför kvällen. Hockey med några av världens bästa människor, första SM-finalen på hemmaplan på trettiotre år och självklart fullsatt, vilket betyder att det borde bli stämning ikväll. Att jag är väldigt trött förtäljer väl inte historien men det kan göra kvällen aningen jobbig. Kanske ska försöka ta en powernap på några minuter innan Viktoria kommer hit..

Fick ett positivt besked idag i alla fall, får vara kvar på min praktikplats till vecka 21, jag som hade ställt in mig på att ta farväl av mina älskade ungar redan nästa torsdag..

Sen på tal om ingenting, jag absolut älskar målarfärgen som man kan måla i ansiktet med, den färgen kan man ha väldigt roligt med, hahah.. Ha det bra, hörs senare ikväll, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0