I rörelse



Kom just hem från stan, känner att jag stupar snart. Tre timmars sömn inatt börjar göra sig påminda.  Vad borde man göra när man är så trött? Jo, det är ju landskamp uppe på ladan mellan Svergie och Lettland ikväll, så det går inte att sova.

Sitter och blundar nu samtidigt som jag bloggar, tror det blir att läsa igenom inlägget en sista gång innan det publiceras.

Ni får ha det så bra så hörs vi senare. Kanske mer pigg då? Nja. Kram! ♥


Postat av: Jennifer

Eller hur. Märker att du inte vill bråka. Tack då för att du kallar mig tankebefriade idiot. Det är ett personangrepp. Har inte skrivit något som är riktat mot dig som är dumt. Men du har skrivit om mig.. tack. Och ja. Kanske lite onödigt att skriva. Men jag var arg och less på eran förbannade trumma och fahlman som "kryddar" kanske lite?!

2011-04-01 @ 19:16:53
URL: http://jfeer.myshowroom.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0