Jag har drömt detta..



Måste bara berätta detta.. Har någon av er varit med om någonting liknande? Obehagligt iallafall.. Okej, nu ska jag berätta!

Satt då och såg på hockeyn igår. Färjestad går in i offensiva zonen och jag känner på mig att jag har varit med om detta tidigare. Säger direkt det som jag vet jag sa då i drömmen: Vilken snygg fint! Just efteråt så säger jag lugnt och fint: Det kommer att bli mål, jag har drömt detta..

Vad händer då? Jo, Färjestad passar och sätter 4-2 och Emmelie är vittne till att jag sa det innan allt hände! Säger det igen, fyfan vad obehagligt det var. Hade varit en helt annan sak om jag inte nämnt det, men just att jag sa det innan.. Brukar vara så att man upptäcker det efter att allt har hänt, eller känner att detta har jag varit med om, i det undermedvetna iallafall.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0