Malmös målvakt + blogginlägg



Känner att det har blivit grymt lite bloggande idag, men så får det väl vara vissa dagar? Har gjort i ordning massor av inlägg som kommer upp här på bloggen under de nämaste dagarna, massor av bilder. Hoppas ni gillar bilder. Annars får ni väl önska här vad ni vill se mer av här i bloggen förutom hockeybilder? Åker ju till Boden i helgen och ska försöka fota där, hoppas att Emmelie vill följa med, då kanske jag kan fota henne. Lite omväxling.

Hur har dagen annars varit då? Själv har jag bara legat och sovit större delen av dagen. Varit vaken av och till hela tiden. Legat framför datorn och sett Skins, Pensionärsjävlar och Fenomen. Lämnade faktiskt lägenheten några minuter för att gå till Karamelltåget. Var och handlade Coca Cola för mitt illamående. Tack för alla värmande kommentarer jag har fått idag också.

Ni får ha det så bra så hörs vi mer imorgon, sov gott, kram! ♥



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0