Mittbena eller snebena?



Kan inte bestämma mig. Mittbena eller snebena? Har alltid haft snebena och vill variera mig men eftersom jag har en virvel i luggen så måste den sättas upp, vilken frisyr jag än har, därför är höger bild också missvisande. Enda gången luggen inte behöver sättas upp är när jag har rak lugg, men det vet vi ju hur det går, den blir för lång på bara några veckor..

Nu får ni hjälpa mig. Hur ska jag har håret? Hur ska jag klippa mig nästa gång jag ska till frisören? Mittbena eller fortsätta på snebena? Passar inte i något av det egentligen..


Postat av: Agnes

Jag tycker att du borde ha mittbena, för som du skrev kan det vara kul med variation :D

2011-04-06 @ 19:15:50
URL: http://gulsvarta.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0