Nostalgi

HAHAHA, kan inte låta bli att skratta! Har suttit och kollat igenom bloggarkivet. Dessa bilder, det är minnen. Lär ju bli mördad för vissa av bilderna så nu är det bara för er att titta och njuta, på min bekostnad! Ni lär inte förstå varför det är just dessa minnen men de som vet, de förstår..

Det är allt från när jag träffade David första gången till när Emmelie träffade Tim första gången och skämde ut sig sådär lite halvt, första Fan's Corner, klassresan och skolavslutningen, sen bilden på Kevin som bara jag och Emmelie förstår.. Även några skärmdumpar från ungefär ett år tillbaka. Hahaha, jag är egentligen för trött för detta. Lite ovärt inlägg? Det kan du skriva upp!





Postat av: Emmelie

Hahahhahahaha!!!! Jag garvade så mycket att mamma frågade om jag var sjuk.. O.o xD

2011-04-28 @ 16:10:47
URL: http://emmeliekrypsjo.blogg.se/
Postat av: josefin

hahahahahahah, vars är bilden på dom i badbyxor? :$

2011-04-28 @ 17:36:21

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0