Tankebefriade idiot!

TOG BORT TEXTEN MEN MAN FÅR TYDLIGEN HOTA OCH HÅNA HUR SOM HELST OM MAN ÄR LULEÅBO! Sverige mot er, vilket skämt.. Väx upp för fan!



Jag var glad igår tills Johanna berättade om detta! Vissa människor har ju problem.. Bilder är inte lånad, det är stöld. Det inser väl till och med du Jennifer? Att du sedan går ut med en sån tankebefriande ramsa, hot eller vad fan ni nu kallar det för, det är inte okej!


Postat av: Malin

Vad är detta? Detta är ingen ramsa som Jennifer kommit på, detta är en ramsa hela klacken sjunger tillsammans. Det är varken hot eller rasistiska påhopp i den, vi sjunger om Hagos eftersom han har en grymt ful spelstil.



Sen hade hon länkat till bilden men det är borttagen nu eftersom det vart ett JÄVLA liv. Det är stöld att kopiera någons text btw.

2011-04-01 @ 15:08:18
URL: http://Malinscloset.devote.se
Postat av: Jennifer

Det är lika olagligt att ta texter från någon som en bild. Så polisanmäl du. Då anmäler bara jag tillbaka. Och du tror ens polisen bryr som om det eftersom jag till och med har tagit bort bilden. Även fast man har länkat så är det lika olagligt. Vadå att jag går ut med en sån tankebefriad ramsa. Inte jag som kom på den. Skrev bara det hela klacken brukar sjunga. Känns rätt bra att ha sommarlov som du nu vill kalla det. För vi har kämpat hela säsongen och tagit oss till 3dje platsen, något som ingen trodde skulle hända. Luleå mot Sverige!

2011-04-01 @ 18:12:31
URL: http://jfeer.myshowroom.se
Postat av: Jennifer

Vadå hota och håna? VEM har jag hotat? Har heller inte hånat. Tyvärr är det ju sant? Utan att vilja håna eller nånting, så är det så att man hör knappt nå annat än trumman. Det är ju inget jag kan rå för? eller hur?! Är ju så. Alla domare har ju typ varit emot luleå under slutspelet. Det är flera händelser som både skelleftå och djurgården skulle ha haft utvisning. Även luleå. Men det är många fler gånger luleå har fått mot än med.

2011-04-01 @ 19:04:58
URL: http://jfeer.myshowroom.se
Postat av: Anonym

Kan du svara på vad som är ett hot?

2011-04-01 @ 19:12:46
Postat av: JP

Så flickorna ovan tror alltså att det är olagligt att citera vad någon skrivit på en blogg..



Helt ärligt trodde jag att idiotin bland Lulefansen var något wannabe-huligan pojkarna sysslade med, men det verkar som om idiotin genomsyrar hela supportergruppen från administratörer som dödshotar Fahlman till de som kommer på idiotiska ramsor och ned till flickorna som plötsligt börjat ta efter pojkarnas beteende och citera deras idiotiska ramsor.

"Luleå mot Sverige"? Låter också som något någon LF-pojke skrivit eller sagt.. lyssna på Wikegård flickor: "Ingen BRYR SIG om Luleå."



Så läs inte deras bloggar Emma, det har du ingenting för. Till er tjejer från Luleå tänkte jag bara ge ett råd: ni borde sluta läsa vad luleåpojkarna säger och skriver på forum, för ert eget bästa.

Tacka vet jag folk som Lasse "Bättre hockey", där har vi en Luleåsupporter med vett. Läs vad han och mer vettiga luleåsupportrar skriver så slipper ni bli fördummade.

2011-04-01 @ 20:30:59
Postat av: matilda

Herregud...

Det bästa är att försöka att inte bry sig, att inte lägga ner någon energi på såna supportrar. Men det är fasen inte enkelt heller förstås... :/

2011-04-02 @ 00:39:21
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0