Trettiotre års väntan



Efter trettiotre års väntan så är det äntligen dags. Det är ikväll det sker. Skellefteå AIK spelar sin första finalmatch mot Färjestad, nere i Karlstad. Tyvärr blir det att se matchen hemma framför tv:n helt själv eftersom jag är sjuk. Men vad spelar det för roll? VI ÄR I SM-FINAL!! Har fortfarande inte smält det helt. Känns som att mycket avgörs redan ikväll. Allt hänger på vem som vinner kvällens match. Vem som får övertaget i denna matchserie. Skellefteå AIK! ♥


Postat av: Lovisa

sv: Förstår det, måste verkligen vara galet uppe hos er! Jag menar, vi har ju spelat 8 finaler under de 11 senaste åren så vi är väl lite bortskämda här nere... Men ändå, final är alltid final!



Finns inget lag jag hellre hade mött i final än er iaf, dels för att det ju är lite av ett "andralag" för mig, finsn så många spelare jag gillar och dels för att jag av någon anledning har väldigt många Skellefteåläsare+läser en del Skellefteåbloggar, däribland din, haha!



Shit, vad taggad man är nu! :D

2011-04-05 @ 12:37:42
URL: http://lmochhb.blogg.se/
Postat av: Agnes

Nu, äntligen, är det vår tur! <3

2011-04-05 @ 17:20:32
URL: http://typbloond.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0