Tung dag

Kom hem från skolan för några timmar sedan Har hunnit med att sova några timmar sedan dess också. Det har varit en riktigt tung dag, inte långt ifrån tårarna. Hur kan ett intresse bli ens liv? Vad gjorde jag innan hockeyn? Hade jag ett liv då? Det är många frågor..

Har inget intressant att skriva eftersom det bara lät bli deppinlägg fram tills imorgon kväll när det avgörs. Det avgör hur mitt lov kommer bli. Om det blir tre dagar eller sjutton veckor innan jag får se mina pojkar igen. Om de vinner eller förlorar, om jag får se favoriterna något mer, någonsin? Mycket i mitt liv och framtida humör hänger på morgondagen.

Kanske bäst att hålla sig borta från bloggen tills dess?  Praktik imorgon och vi får se hur det går, hoppas barnen kan göra mig gladare. Hoppas på bra väder också så att det går att vara ute mycket. Vi får se, vi får se..

Nu ska jag ta tag i det lilla livet jag har nu, göra något. Inte en aning om vad jag ska göra men något lär väl gå hitta på. Visst ja, bilder från föreställningen vi var på tidigare idag kommer senare under dagen också, eller imorgon. Okej, kikar väl in senare.. Ha det bra, kram.


Postat av: Maja

Vilka är dina 3 favoriter ? ;)

2011-04-13 @ 20:00:05

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0