Trevlig kväll..

Återvände just från stan, har knappt någon känsel i händerna, blir jobbigt att skriva detta inlägg.. Blev många timmar med Emmelie & Emelie! Satt i över tre timmar på Wayne's och pratade, var förbi och handlade lite sedan blev det att ränna runt på torget. Har inte så mycket att skriva förutom att det var längesen jag skrattade så mycket som jag har gjort ikväll, det gillas!

Intressant inlägg, men sa ju att jag skulle skriva igen, hahah.. Hockey imorgon iallafall med Viktoria, Alicia, Saga, Emmelie, Emelie och Anton. Oj, det blev många namn där.

Nej, nu ska jag sluta virra, ge er lite lugn och ro, ska försöka sova nu så att jag orkar upp imorgon och kanske till och med är pigg då. Ni får ha det så jättebra så hörs vi imorgon, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0