SM-silver

Det var ikväll det skedde, säsongen är nu officiellt över! Har inte så mycket att skriva för tillfället, känner mig ganska tom. Sista gången David spelade i Skellefteå AIK, på många år framöver, kanske någonsin. Tårar. Sista gången för säsongen som matchtröjan satt på och bars med oerhörd stolthet! I slutändan är det väl bara att säga det, lär dröja innan man inser det på riktigt men det kommer, SILVER ÄR INTE FY SKAM!



Vem ska nu få mig att gråta av skratt varje gång han visar sig i bild? Vem ska nu får mig att rodna varje gång han visar sig på stan? Vem ska nu får mig att le, varje gång han stiger in i rummet. Vem ska nu.. Gråter när jag skriver detta. Vill inte tänka på morgondagen.

De finns de som lär lämna, ganska så säkert.. Tack för säsongen David, Fredrik, Mikko, Yared och Ivan! Allt mitt hopp ligger kvar i att Oscar, Adam och Tim blir kvar i Skellefteå nästa säsong, annars tack till er grabbar också.



Ser framemot nästa säsong som då startar om ungefär sjutton veckor, med första isträningen. Längtar efter att få se lite nya ansikten men samtidigt känns det jobbigt att tänka på vilka som fanns där tidigare. Nu ser vi framemot säsong -11/12 när Skellefteå AIK ska fortsätta att följa sitt mål, att nå minst ett steg högre upp för varje säsong. De flesta förstår nog vad detta innebär om det händer. Det går alltid att hoppas och drömma på inför framtiden.



Ni får ha det så bra, nu ska jag sova och drömma om hockeypojkarna, kram.


Postat av: Johanna [Hockey & Foto]

Nej silver är absolut inte fy skam!

Jag är riktigt stolt över det och inser bara att FBK var för bra, men det är bara att bryta ihop och komma igen, för nästa år äre våran tur! :)

2011-04-15 @ 15:09:56
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com
Postat av: kajsa

Vilket fint inlägg om världens bästa AIK och bilderna är superfina!:D<3

2011-04-15 @ 22:16:04
URL: http://kajsens.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0