Brudar, powernaps & snack


Brolle som sjöng nationalsången under sista [sadface] hemmamatchen..

Hej på er alla söta människor! Hur har dagen varit? Hoppas den har varit bra, det har min varit. Fick se nice things på stan idag samtidigt som jag fick umgås med mina brudar.

Blev en lång powernap.. Somnade 15:30 och sov till typ 20:00 och på någon vis så befinner jag mig hos Emmelie nu. Tack Kasper för skjutsen! Blir att umgås med henne ikväll, ta-det-lugnt-kväll, låter som att vi ska se Toy Story 3! Lär ju gråta, precis som jag gjort åt de första två filmerna. Det är något speciellt med dessa filmer.. 

Förlåt, ingenting intressant har kommit upp här på bloggen idag, kanske därför så många hoppat över att kolla in? Okej, som om det någonsin kommer upp någonting intressant här men idag var det ännu värre, hahha.. Ska försöka förbättra mig imorgon, kommer även upp lite citat då!

Ni får ha det så jättebra så hör vi imorgon, sup med måtta, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0