Fotografering, lek & spöken


Gillar att de var väldigt seriösa, för det mesta, mina små vänner.

Här kommer inlägget som alla inbitna läsare har väntat på! Hahah, nä, jag skojar bara.. Dagen har spenderats ute med kameran i handen, blev två fototurer, fick även med Simon ut för några bilder. Såg klart Harry Potter under dagen också, helt klart en av de bättre filmerna.

Hade inget att göra när de närmade sig kvällen så det blev att gå över till vår fina tremening eller tremänning som Viktoria sa, återvände just därifrån. Busade med hennes lille son Oliver nästan hela kvällen och belönades till och med med några kramar av pojken.

Fick lite panik där på slutet när det började snackas skräckfilmer, hur det spökade i huset hon bor och om flickan som tydligen brukar stå och titta ut genom köksfönstret eller stå ute på gården. Hate things like that!

Blev också bestämt att Viktoria skulle komma över med Ollie imorgon och bli fotade. Det är ju positivt för er också eftersom det då kommer upp lite bilder här på bloggen, hahah..

Nu ska jag sätta mig och se på Gränsbevakarna Australien, senaste avsnittet av Glamourama och kanske lite Ana Gina show. Blir att sova efter det. Good night, sleep well, hugs and kisses.


Postat av: Fotograf Sara Marklund

Svar: Det kommer kanske bli en mer avancerad kurs till hösten, finns förfrågan drar vi nog kanske igång redan i slutet av sommaren! :)

2011-04-19 @ 11:00:39
URL: http://saraamarklund.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0