Gudar & foton



Äntligen är första skoldagen efter lovet bortgjord. Har suttit och skrivit om gudar och gudinnor, hela dagen. Känns som att jag kan allt om Afrodite, Hefaistos, Ares, Zeus, Apollon och vad alla nu heter. Men satt bredvid bästaste Elliot så dagen gick ändå fortare än väntat.

Har bestämt mig för att beställa bilder och göra i ordning en porfolio. Sitter och väljer ut bilder nu och känner mig redan nu ganska nöjd. Många fina bilder att välja mellan, om man får säga så?

Nu ska jag se avsnittet av Fenomen som jag missade, se gårdagens avsnitt av Big Brother trots att Roddan åkt ut och sist men inte minst, välja ut de sista bilderna!

Ni får ha det så jättebra så länge, så hörs vi någon gång senare idag, kram.


Postat av: Swe

De hade jag faktiskt tänk göra också! Men ja har inte "nog" många bra bilder :-/


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0