Lördag



Okej, blev helt ändrade planer. Fick ju egentligen inte fara på Luleåkalaset för mamma. Fick en biljett av världens bästa Lisa. Ville verkligen iväg men ingen ville följa mig.

Fick tag på sällskap och nu är det bestämt att jag sticker iväg dit med Linnea och Eveline, sover även över i Luleå hos dem sen. Blir nog jättebra det här! Gillar att träffa nya människor som i detta fall. Får se Daniel Adams-Ray också vilket innebär att min helg och sommar är räddad ♥

Nu ska jag börja göra mig klar för att åka iväg till Luleå och träffa Lisa och barnen igen. Lär inte se så mycket av Jimmy! Du får ha det så bra så hörs vi när vi hörs, kram.


Postat av: Elin

sv Detsamma, har inte riktigt haft tid med bloggen. :)



Hoppas du har kul i Luleå. Ska nog dit imorgon eller i övermorgon.

2011-08-06 @ 17:16:39
URL: http://elinmk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0