7 december

Det är snart midnatt, kom hem för en liten stund sedan från fina Anna. Har haft lite julismys hemma hos henne ikväll med pepparkakor, saffransbullar, tomteskum, julmust, Sunes jul och en massa avsnitt Dieselråttor och Sjömansmöss. Myspys!

Måste bara dela med mig nedan också om typ världens underbaraste låt. Den går på repeat här i lägenheten. Detta var den bästa versionen jag kunde hitta förutom den som jag har på min dator. Tack Nathalie för tipset!

Borde väl ta och försöka sova snart, blir fullt hus imorgon. Först skola, träffa John en liten stund innan resten av sällskapet anländer och det blir hockey. Har sedan sovfrämmande av pojken, kusinerna och Elin. Som sagt, fullt hus och full rulle.

Okej, nu blir det att följa orden ovan. Du får ha det så jättebra så hörs vi mer imorgon, bättre uppdatering. Puss.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0