Alltså, hur snyggt är inte detta?



Funderar på om det är dags att sova snart. Fulla rummet i brudar och den ena är tröttare än den andra. Har spenderat dagen med kusinerna, älskling och sedan har det även kommit upp finbesök, Ida och Frida, från Leksand. De hade med sig världens bästa present också och jag ska vårda den ömt. Samma humor, massa historier - detta kan bara sluta bra!

Ska väl skalla kudden jag också, precis som de andra redan gjort. Funderade på att se dokumentären om Peter Forsberg, men det känns som att jag ska ge upp. Det tog 25 sekunder innan jag började gråta.

Hockey hela dagen imorgon med en massa fint folk, så.. Du får ha det så bra och sen så hörs vi mer imorgon, puss.

Postat av: klara

Hahah de där var fan jäävligt snyggt!

2011-12-28 @ 09:12:39
URL: http://klarahe.blogg.se/
Postat av: william

skitfin passing:D



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt:D

Och vad tycker du om mina "The Horror Mansion" Modell bilder som jag har tagit:D?

2011-12-28 @ 20:27:58
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0