Enmiljontvåhundrasjuttioelvatusen

Haft en alldeles underbar helg i Boden med älskling och familjen. Film och den bästa julkalendern någonsin; Mysteriet på Greveholm, övningskörning utan några missöden, träffat fina släkten, glögg & skumtomtar - bara myspys!

Kolla på bilden nedan. Så söt. Grabben är ju konstnär, typ. Han satt väldigt länge med denna ifall ni undrar. Min fina pojke! ♥



Kändes både bra och dåligt att återvända till Skellefteå igen. Det är ganksa skönt att vara i Boden ibland - bara några dagar lite då och då - och bli bortskämd med mat och sådana småsaker som jag inte är van med längre.

En vecka kvar i skolan, några dagar fullspäckade och sedan jullov. Det kommer att bli fullt upp mellan jul och nyår men ingenting som lär ångras i slutändan! Lilla julafton med syskonen. Boden. Leksandbesök. Födelsedag. Nyår med de bästa.

Nu borde jag verkligen lägga mig och sova. Sover helst sjuttioelva timmar per dygn, men vill ändå inte lägga mig på kvällarna. Det går alltså inte ihop som ni ganska lätt borde ha räknat ut. Hur som helst, vi hörs imorgon, puss.


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0