Inte alls min dag

Förlåt för att uppdateringen har varit låg idag. Min fläkt i datorn har gått sönder så datorn stänger av sig direkt den blir för varm. Så ni förstår, har lagt ner den lilla tiden vid datorn på att flytta över viktiga bilder till externa hårddisken istället.

Har hunnit med att ta en liten powernap efter att John for också, trots att vi gjorde en tiotimmarsnatt. Förstår inte hur jag kan vara så förbannat trött. Har välkomnat en ny förkylning med öppna armar också, kanske orsaken till tröttheten? Inte alls okej. Usch.

Nu ska jag börja göra mig i ordning, har fortfarande sovkläderna på mig. Ska iväg till Anna om dryga timmen och innan dess hinna med och handla också. Du får ha det så superduperbra så hörs vi när vi hörs, puss och kram.


Postat av: MAlva

- Kul att du är med och tävlar. Lycka tilL! :D

2011-12-11 @ 17:09:36
URL: http://mkdn.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Sv: Okej :)<3

2011-12-11 @ 20:08:26
URL: http://kajsens.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0