Andra advent

Det är alltså andra advent idag. Det regnar ute. Vi som bor i norra Norrland borde vara garanterade snö vid denna tidpunkt. Det är lera ute.

Hur som helst, alla julklappar är nu inhandlade. Förutom till bror och John. Får se vad det går att hitta till pojkarna. Var tvungen att köpa nytt minneskort till kameran också eftersom jag glömt det hemma. Alltså, jag glömde plocka ett från högen med typ hundra minneskort. Duktig idiot!

Även fotat lilla Viktor som inte är så liten längre. Två och ett halvt år. Trotsåldern. Tjurig moder. Allting gick åt helvete. Jag blev nöjd över några bilder men tydligen inte min syster, så.. Var på lagomt bra humör innan kameran var undanstoppad igen.

Men sen så har dagen inte bara varit kaos. Adventsfika hos syster med släkten. Myspys! Var egentligen bara Simon som saknades. Har även träffat Anton en liten stund ikväll.

Bilderna har absolut inget att göra med inlägget. Men lite bilder har aldrig skadat. Sen vet jag att det är några som gillar dessa, från triathlon. Haha. Ni andra kan hålla era åsikter för er själva. Tack. Förresten, de får mig att längta tillbaka till sommaren.

Nu ska jag ta och äta upp min sallad och sedan försöka sova. Du får ha det så jättebra så hörs vi mer imorgon, puss.


Postat av: frida

Sv: Det låter asbra tycker jag! :D

2011-12-05 @ 12:45:58
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: Lina

Tjurig moder? Haha det kan väl inte tänka mig?

2011-12-06 @ 16:17:33

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0