5 december

Haha, känner att blogginläggen kommer allt mer sällan. Men några kikar då in ändå. Tack till er! Ni andra, jag förstår er. Hur som helst, blev en ganska lugn kväll.

Har ju som sagt lovat mina vänner att inte ta upp det på facebook men bloggen sa vi inget om. Ingenting märkvärdigt, men har två månader med min fina idag! ♥ Tyvärr så fick jag inte ens träffa honom, men imorgon så.. :)



Rättegång med klassen och tre lektioner under morgondagen, känns skönt! Allting lär gå mycket fortare när jag vet att John kommer in till schtaan.

Nu ska jag ta och skalla kudden, försöka göra en tidigkväll. Du får ha det så bra så hörs vi mer imorgon, puss.


Postat av: Mille

Grattis! :D



Jag vet, det gör så ont i hjärtat att någon ens ska behöva må sådär :( INTE RÄTT!!!

2011-12-05 @ 23:11:32
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/
Postat av: Kajsa

GRATTIS :D Så roligt för er <3

2011-12-06 @ 13:45:46
URL: http://kajsens.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0