Viktor Marklund - fotografering



Fick ju som sagt i uppgift att fota min söta systerson, bilder till julkorten som skulle skickas ut. Blev ett rent helvete om man ska säga det på ren svenska. Viktor - med mer energi i kroppen än en pårökt duracellkanin - sprang omkring och ville icket sitta still. Syster som hade sämre humör än en sur citron blev missnöjd med alla bilder. Emma med PMS = dåligt humör! Hur som helst, själv gillar jag bilderna ovan. De enda som går att visa upp i alla fall. Det är långifrån de bästa jag tagit. Vad tycker du?

Postat av: Nathalie

Vilka ögon... Och jag tycker att de är fina, din syster är kräsen!

2011-12-20 @ 16:55:18
URL: http://nathalieanderssonn.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0