08.07


God morgon alla pigga och trötta bloggläsare! ♥

Precis som vanligt så blir det ett snabbt inlägg på morgonen eftersom tiden inte riktigt finns till för att skriva en hel novell.. Om mindre är 10 minuter så ska jag ta cykeln till skolan för kortdag, slutar redan 10:30 idag, vilket är rena rama lyxen!

Efter det vet jag inte alls vad som händer, något lär väl hända.. Om någon vill hitta på något så är det bara att slå en signal eller skriva? 

Tiden går.. Ska hinna sminka mig på den korta tiden som finns kvar innan skolan börjar också så det är bäst att jag snabbar mig lite nu!



Ja, sen måste bara tacka er för att ni alla gissade på Johan, vilket var precis den personen jag tänkte på! Förutom Viktoria som gissade på svinet Ledin?

Hahah, nä, men trodde att jag hade blivit helt störd när både Saga och Alicia svarade att han inte var ett dugg lik, när jag skickade bilden till dem.. Tycker precis som er då, att han är lik Johan "Foppa" Forsberg i Skellefteå AIK!



Ojdå, det blev visst ett ganska lång inlägg ändå och nu brinner det i knutarna kan jag ju berätta för er.. Hörs senare, kram!

Postat av: Mamma

Till och med Simon sa direkt Foppa:)Kramar till min älskade dotter ;)

2011-02-10 @ 10:26:18
Postat av: Viktoria

Du fattar väll att jag skämta :O Hahahhaha

2011-02-10 @ 14:04:36
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jättelika ju!

2011-02-14 @ 23:53:48
URL: http://lovicious.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0